fredag den 4. marts 2011

Weekend

Så blev det fredag og weekend.


Her hos os står den på en make over af vores køkken.....mere om det og billeder efter weekenden, hvor vi gerne skulle være færdige.


Solen skinner og det kribler i mig for at lave huset og haven forårs klar. Jeg har mange ideer, der gerne skulle blive til virkelighed i løbet af foråret og sommeren.


Ønsker Jer alle en fantastisk weekend.










                                                                   Knus fra Chapline



2 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se resultatet. Ikke itvivl om at du har nogle super gode ideer/løsninger i ærmet :-)

    God søndag .....

    SvarSlet
  2. Ja, det er sjovt som man bare må lave om og indrette sig på denne årstid. Har også tusind ideer jeg prøver at få manden med på :-) Glæder mig til at se jeres resultat!

    SvarSlet