fredag den 29. juli 2011

Lidt uden for...


Dette indlæg er lidt udenfor hvad jeg normalt skriver om her på min blog. Men jeg var en tur i Matas for at se om jeg kunne finde en lipgloss der var nem at have med i tasken. Jeg bruger normalt vaseline som jeg elsker, men så står jeg jo med fedtede fingre og det er ikke så smart når man er ude :-)



Jeg fandt denne fra Maybelline som jeg håber jeg bliver glad for. Der udover købte jeg også Eyestudio Lasting Drama gel eyeliner 24h også fra Maybelline. Den er jeg meget spændt på. Er der nogen af Jer der har erfaringer med den?
Så må I meget gerne lægge en kommetar :-)
Da jeg købte 2 produkter fra Maybelline fik jeg er gave med...det var denne Eye Lash Curler.



                                                           Ønsker alle en smuk solrig fredag.


                                                                      Knus og på gensyn fra 
                                                                                  Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar