tirsdag den 16. august 2011

Vokseværk....

Et lille udsnit af mit tøj....
Mit "garderobeskab" / omklædningsværelse har i weekenden haft vokseværk. I stedet for de 3 tøjstativer er der nu 6 stk.!! Foruden de 2 klædeskabe og de mange sko og støvler. 

Jeg ved jeg har meget tøj,- men jeg synes ikke rigtig jeg kan undvære noget af det :-)
Får tit at vide at jeg har nok til at tage et nyt stykke på hver dag i et år og det er sikkert rigtigt nok.Selv om jeg sorterer jævnligt og sælger det eller giver det væk.





                                                                       Ønsker alle en dejlig dag.
                                                                   Knus og på gensyn fra chapline

2 kommentarer:

  1. Hold da op hvor har du meget tøj, men skønt med sådan et rum :0)

    SvarSlet
  2. Man kan ALDRIG få for meget tøj Chapline, kun for lidt skabsplads!!! BASTA!!!!
    Fedt for dig at du har fået udvidet. Så hænger tøjet heller ikke og bliver krøllet;=D og så kan der lige være plads til lidt mere... ikke;O)))))

    SvarSlet