tirsdag den 13. december 2011

I´ve got mail ♥



Forleden modtog jeg en mail der rørte mig dybt.
Jeg får jævnligt mail fra Jer søde læsere. Men denne mail var så sød og kom direkte fra læserens hjerte, at jeg fik lyst til at dele det med Jer.
 
Jeg vil ikke skrive alt der stod i mailen, men blot fortælle at læseren kunne lide min blog og var ked at at det var noget tid siden jeg sidst havde lavet indslag her på bloggen.
Og så ønskede hun mig og min familie en dejlig jul.
Sådanne mails varmer rigtig meget i denne tid og jeg skrev selvfølgelig straks en mail tilbage til hende
                                                                                  

                                                       Knus og på gensyn fra Chapline
                                                                               ♥   

1 kommentar:

  1. Ja, der er næsten ikke noget der gør en gladere (i blogafdelingen af ens verden forstås) end sådan en sød mail. Det er også ofte det der får mig til at blive ved med at skrive.

    Glædelige luciadag.

    SvarSlet