fredag den 2. marts 2012

♥ Nye lamper og weekend ♥

                                                                           


                                                                                    




Der har været lidt stille her på siden i alt for lang tid og det beklager jeg. Men der har været fødselsdag og en masse andet at se til.
Vi har fået nye lamper over vores spisebord. De blev købt som samlesæt og de var meget nemme at samle. Faktisk lidt sjovt også.
Sønnen tog billeder fra start til slut...så det var også et hyggeligt projekt. 

Jeg er blevet meget tilfreds med lamperne, der giver et dejligt lys og så er de også smukke. Synes jeg :-)

Nu nærmer weekenden sig og solen skinner. Så hvad kan man ønske sig mere. Vasketøjet hænger i haven...og senere i dag tror jeg at jeg vil sætte mig i solen og læse alle mine blade som jeg stadig er bagefter med :-)

Får helt lyst til at hente alle mine planter frem fra haveskuret,- men der er snak om at der kommer frost igen fra søndag,- så venter lidt.



                                                                       ♥         


                                                                     God weekend til alle


                                                                       Knus fra Chapline

1 kommentar:

  1. Jeg faldt lige over din blog. Sikke flotte lamper. Jeg leder nemlig efter lamper og billige LED spots til min nye lejlighed.

    SvarSlet