søndag den 29. april 2012

Hvis jeg....

                                   
                                                                                   


....ikke skulle tænke på penge eller størrelsen på min have. Så ville jeg nyde at slå mig helt løs og få både vand, græs, fliser, sten,  grønne planter og masser af hygge.
Men sådan er det desværre ikke lige. Min have et et frimærke og pengene er ligeledes små.
Men drømmene er store og dem kan ingen tage fra mig :-)
I de 15 år vi har boet i vores hus har jeg utallige gange siddet med en blok papir og en blyant og tegnet haven op. Kradset forskellige ideer ned og streget dem over igen. Fantasien fejler skam ikke noget. :-)
Dette forår er ikke spor anderledes...jeg er allerede i gang med at drømme  og ideerne kommer i en lind strøm.
Måske jeg finder en løsning der ikke koster ret meget men ligner en million.



                                                                     
                                                                      God søndag derude.


                                                                                        


                                                                         Knus fra Chapline

1 kommentar: