fredag den 14. september 2012

Lampe ud af huset



Min første lampe ud af huset. Denne lampe er en smule større end den første jeg lavede og viste Jer. Det var den jeg vandt månedens læserbrev med i Bolig magasinet.
Lampen her har jeg lavet som en overraskelse til et familiemedlem der pt er ude og rejse. Så jeg er meget spændt på at høre reaktionen når hun kommer hjem :-)

Jeg vil samtidig undskylde for mit fravær på bloggen de sidste måneder. Jeg har ikke planer om at blive væk længere :-)


                                               God weekend 


                                             Knus fra Chapline 

7 kommentarer:

  1. Fantastisk flot lampe - godt gået :)

    SvarSlet
  2. Hvor lang tid er du mon at lave en sådan lampe? jeg vil nu gerne have en sådan overraskelse så hvordan gik det?

    SvarSlet
  3. Tak tak :-)

    Lampen tager ca 3 dage at lave...Med en arbejdstid pr dag på omkring 6-8 timer.

    De nye ejere af lampen blev meget overraskede og meget glade for den :-)

    SvarSlet
  4. hejsa... jeg tænkte på om der var mulighed for at få skabelon og vejledning til denne fantastisk lampe...hold da op hvor er du dygtig ;0)

    SvarSlet
  5. Hej Heidi og tak
    Der skal bruges kopipapir...lim...saks...og en lampe... jeg har brugt rispapirslamper.
    Den skabelon jeg har klippet mine strimler ud efter er ca 5 x 30 cm. Og det er self som lange 3-kanter :-)
    Dem laver man en hel masse af... jeg vil tro jeg har brugt tæt på en ½ pakke kopipapir.
    Tag en limstift og smør lim på det bredeste stykke af strimlen og start nedefra med at lime på lampen. lim dem ved siden af hinanden..så strimlerne ligger tæt. Og arbejd opefter forskudt.

    Håber det var forklaring nok :-)
    Ellers er du/I velkommen til at skrive igen.

    SvarSlet
  6. hvilken slags lampe har du brugt, kan slet ikke se hvordan den får den form. den er sååå smuk

    SvarSlet
  7. Tak skal du have.... Beskrivelsen står lige her over :-)

    Vh Chapline

    SvarSlet