tirsdag den 19. februar 2013

Ny lampe ♥



Så blev det tirsdag....

De sidste dage har her hos os stået i fødselsdagens tegn :-)

Min søn blev 16 år i går og lørdag var familien på besøg.

Stor dreng...synes det var i går han gik og holdt mig i hånden hjem fra børnehave :-)


Jeg har også fået lavet den ene af mine nye lampeprojekter færdig.
Den anden lampe jeg arbejder på driller lidt men jeg håber på at kunne vise den frem på et andet 


                                                                               ♥ ♥ ♥ 





                                                               ♥ ♥ ♥                                                                        

    Ønsker alle en dejlig dag og på gensyn.
     Knus fra Chapline

5 kommentarer:

  1. Fantastisk flott lampe!!

    SvarSlet
  2. Super flot lampe. :)

    Hvilken lampe har du inden under?
    Jeg vil nemlig gerne lave en, men har kigget lidt rundt og pris klassen for en lampe med denne form er over 500,-

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Tak
    Jeg har brugt en helt almindelig pendel :-)

    SvarSlet