fredag den 2. maj 2014

En lille fjeder kan gøre en stor forskel



I`m back ;-)

Beklager der igen er gået lang tid uden nye indlæg.
Det er som om alle de dårlige ting har forfulgt os, men nu ser det ud som om det lysner og jeg er meget fortrøstningsfuld.
Og klar på at "komme tilbage" til det gode liv.
Der bliver knoklet og nu er jeg i gang med den helt store make over....af mit liv.
Glæder mig hver dag til at stå op og komme i gang med en ny dag. 

Dagens indlæg er ikke den helt store DIY,- men der er nok en del der kender til problemet.
I stedet for at smutte ud og købe en ny oplader skulle der ikke mere til end den lille fjeder fra en kuglepen og den fungerer perfekt...og jeg skal ikke længere passe på at den ikke bukker for meget og knækker.





Beklager den dårlige kvalitet.


Ønsker alle en fantastisk dag med masser af kærlighed.
Nyd livet og hinanden.

Knus fra Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar