torsdag den 26. juni 2014

Mit værste projekt...EVER!



Det skal nok gå....det skal nok gå...DET SKAL NOK GÅ!!

Arghhh jeg er træt. Træt af at pille maling af!
Ja du læste rigtigt. Jeg trækker malingen af. 
Da jeg for mange år siden lavede endevæggen i stuen var der problemer med bindemidlet i malingen og da jeg trak maler tapen af for at få effekten, fulgte den brune maling med af. Så der stod jeg så og måtte bruge en hobbykniv for at skære kanterne helt lige. STORT arbejde.
Og nu har jeg så valgt at ændre på indretningen i stuen og væggen måtte lade livet.
Hvilket viste sig at være et større arbejde end først antaget :-(
Noget at malingen kan trækkes nemt af, mens det andre steder sidder meget fast og nærmest er umuligt. Har dog fundet ud af at med en føntørrer så slipper det nemmere...men kun nemmere...ikke nemt.
Men ja nu er jeg jo gået igang (har været igang i en uge nu) og det skal gøres færdigt,- så der kan blive malet....hængt hylder og billeder op.
XXXX fingrer for jeg bliver tilfreds med resultatet. For væggen "kommer ikke op igen".





Der er også blevet tid til at ændre på en gammel arvet lysekrone som skal op i mit køkken.
Måske den når at blive klar og hængt op, før mit stue projekt er færdigt.

Ønsker alle en dejlig dag.
Nyd livet og hinanden.

Knus fra Chapline


1 kommentar:

  1. Det ser ud til at være noget af et projekt - og interessant, at malingen nærmest kan hives af. God arbejdslyst. :-)

    SvarSlet