mandag den 13. oktober 2014

Hus nøgler



 Jeg sad og legede lidt med resten af en træ paletkniv, som jeg også har brugt til at lave træ fingerringe af og fik tegnet et lille hus som jeg har sat en nøglerings ring i.



Huset tegnede jeg først op på et stykke papir og overførte til paletkniven, inden jeg savede den ud. Den er til sidst slebet med sandpapir.
Jeg har med vilje ikke givet den hverken olie eller lak da jeg godt kan lide det naturlige look den får efterhånden som den bliver brugt.
Det tog ikke lang tid at lave den og jeg er hel vild med den allerede.



Der bliver stadig arbejdet på de 2 store lampeprojekter, samtidigt med at der kommer nye ideer til,- foruden alt det andet der sker her i ferien.

Nu må jeg hellere tilbage til arbejdet igen så jeg snart kan blive færdig og vise det hele her på Bloggen.


Knus og på gensyn

Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar