mandag den 23. februar 2015

DIY hovedgærde



Jeg syntes mit soveværelse trængte til en lille make over og lidt mere hygge og varme, så de sidste par uger har jeg været i gang med at sætte et par gamle afsyrede fyldningsdøre i stand.



Soveværelset tidligere.



De har fået træbejdse, er sat sammen på bagsiden med beslag og står nu op af væggen bag sengen. Det fungerer fint.
Og vigtigst af alt så er jeg meget tilfreds...de er blevet præcis som jeg drømte om.




Nu mangler jeg så bare det sidste, så som at male en gammel træ lysekrone som lige for tiden er hvid,- den vil jeg have sort. Og så skal der bare styles lidt :-)

Sønnens 18 års fødselsdag som skal holdes på lørdag er vi i fuld gang med at gøre klar til... mange gæster til spisning. Ekstra borde og stole er fundet frem...lamper skal flyttes midlertidigt mm.
Men det skal nok blive godt. Vi glæder os.

Der er nok at se til :-)

På gensyn.


Knus fra Chapline


1 kommentar:

  1. Rigtig flot måde at bruge en gammel dør på og det har givet jeres soveværelse et varm glød :-)
    God tirsdag.

    SvarSlet