onsdag den 12. august 2015

Fotoshoot og opskrift



Som jeg fortalte forleden så havde jeg mit første fotoshoot i weekenden.


Dem der kender mig personligt, ved at jeg tager mange billeder. Men normalt er jeg selv fotografen OG modellen. Denne gang var jeg kun modellen og det var noget uvant. Men jeg synes selv det gik rigtig godt og alle var tilfredse og det er IKKE sidste gang det skal prøves.





Jeg har selv mange ideer, jeg gerne vil afprøve...men det bliver nu nok med mig bag kameraet :-)





Weekendens hyggemad blev en super god chokoladekage som du her får opskriften på:


6 spsk kakao

250 gram mel

300 gram sukker

1 tsk. natron

1 tsk. bagepulver

1 knsp salt

2 æg

150 gram smør

2.5 dl vand



Sigt de tørre dele sammen. Kom æg, smeltet smør og vand i og pisk med mixer. 

Dejen hældes i en bradepande ca. 23x33 cm. Bages på næst nederste rille ca. 35 minutter ved 170 grader C. alm. ovn.

 Kagen skal ikke bages for meget, den skal være lidt klæg i midten, så er den rigtig lækker.


Nu skal der igen arbejdes...både på smykker og ny lampe ide, der bliver vist HVIS den fungerer :-)




Ha´en skøn dag.

Smil og elsk hinanden.


Knus fra Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar