tirsdag den 25. august 2015

Update...




Hej søde læsere.

En lille update...

Jeg er SÅ træt. 
Mangler total energi og har hovedpine.
Måske er det fordi vejret er ved at vende til mere efterårsagtigt, med mindre sol og varme og mere regn og blæst.





I weekenden var der fødselsdag og vi var en tur til Risskov strand.
Der elsker jeg at være. 



Slankekuren er stadig i gang,- der er desværre intet sket med vægten. Hvilket gør det endnu sværere ikke at opgive. Ville jo have været rart hvis der bare havde været en lille nedgang der kunne give blod på tanden og booste min tro :-)
Men nej,- sådan er det ikke gået. Men jeg bliver nu ved med at tænke over hvad jeg spiser og går stadig mine ture.

Det må jo lykkes på et tidspunkt. Det håber jeg i hvert fald.


Der arbejdes på alle 3 af mine  lampe projekter og med lidt håb er den ene færdig i morgen eller torsdag og bliver selvfølgelig vist her på Bloggen.


Så jeg vender snart tilbage igen :-)

På gensyn


Knus fra Chapline





1 kommentar: