onsdag den 2. september 2015

Kødboller... eller boller med kød.



Hej kære læsere...

Så blev det onsdag....
Efteråret er over os i følge kalenderen, men i dag vi har heldigvis dejlig blå himmel og sol.


Vi er stadig ramt af udfordringer i familien...men håber på alt snart bliver godt :-)

Forleden lavede jeg boller med indbagt kødsovs....et stort hit her i huset.
Det er egentlig bare almindelig bolledej der er rullet ud,- skåret i firkanter, hvorpå der er lagt en lille potion af kødsovs og pakket sammen til en bolle.
Bagt i ovnen i ca 10-12 min.

Jeg har også været i gang med at male en gammel træ æske jeg helt tilbage i min spæde Blog start malede lilla og satte papir på.
Nu er den blevet malet sort og huser en lille del af al min make up.

Mit kamera driller desværre stadig,- så billeder af alt vil blive vist på et senere tidspunkt.

Lampen jeg fortalte om forleden er jeg stadig i gang med..der er blevet indkøbt fil, metal dele og gummi kantbånd!
Ja det skal nok blive spændende,- men jeg glæder mig meget til resultatet :-)


Udover alle de omtalte projekter så er jeg i gang med flere smykker...
Skal jo gerne have min hjemmeside i luften inden jul :-)

Arbejdet kalder...


God dag til Jer alle


Pas godt på Jer selv og hinanden.

Spred kærlighed <3


Knus fra Chapline


Ingen kommentarer:

Send en kommentar