fredag den 6. november 2015

Wedding rings



Så blev det fredag og weekend.






Og jeg har fået færdiggjort dette sæt vielses ringe. Jeg lavede et sæt forlovelses ringe for nogle år siden, dog var de i træ og det arbejder jeg ikke meget i længere. Det er helt nyt for mig at lave vielses ringe,- men der ligger allerede flere klar i andre design, som venter på at blive gjort færdige. Sjovt at lave. Jeg elsker jo i forvejen at lave mine ringe og se og høre at folk bliver glade for at modtage dem. Men at udvide med vielses ringe, er en nyt for mig og jeg glæder mig til at gøre nogle par lykkelige.

Weekenden står på selvforkælelse og ja jeg kan nok ikke helt holde mig fra at gå på værkstedet og afprøve nye ideer. Men det er jo kun dejligt at have noget der gør een så glad :-)


God weekend og pas på dig selv.

Knus og på gensyn


Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar