fredag den 20. november 2015

Weekend



Hej søde læsere. 

Så er det igen blevet fredag og weekenden er indenfor rækkevidde. 

Det er rigtigt blevet efterår nu og hvis det ikke regner så blæser det. Og meget af tiden er det det hele på een gang. Men sådan er november jo og inden vi får set os om, ja så kommer der også slud og sne. 

Dagene byder på inde hygge. Varm cacao, bagning, smykke fremstilling og mine elskede hyacinter. Dem kan jeg ikke få nok af. De er så smukke og dufter skønt. 
De små kogletræer står på en lille klump ler og så har jeg klippet hvide stjerner ud og limet på toppen af koglen. 






Kan se rundt omkring at der er mange der allerede er begyndt at pynte op til jul. Så langt er jeg nu ikke kommet. Jeg pynter sjældent meget op med julepynt og når der kommer noget op, så er det først til december.
Og som altid er temaet her i huset naturting og farver. Men mere om det senere. 


Jeg vil ønske jer alle en fantastisk dejlig weekend. 

Knus og på gensyn fra Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar