fredag den 15. januar 2016

Elsker at få pakker...



Hej søde læsere... 



Så blev det fredag. 

Jeg har i dag fået pakke med posten. Har nu selv valgt, bestilt og betalt det der kom,- men det gør ikke min begejstring mindre. Elsker når mine materialer kommer, så skal jeg på værkstedet og afprøve alle mine ideer. Nu skal der rigtig leges. 

Det er stadig rigtig koldt, sneen fra forleden ligger stadig og der skulle komme mere i løbet af weekenden. Men i dag skinner solen og ja det er jo lige til at blive glad i hovedet af :-)




Weekenden kommer til at bestå af hygge, god mad, sønnen mangler stadig at få lavet sit værelse helt færdigt, så det skal vi arbejde lidt videre med og så skal jeg selvfølgelig en tur på mit elskede værksted.  

Ønsker jer alle en fantastisk weekend.
Pas på jer selv og hinanden. 

Knus fra Chapline 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar