mandag den 21. marts 2016

Ny uge...



Hej søde læsere...


Så er en ny uge i gang.
Det er påskeferie for mange og det er det også her i huset for sønnen.
Jeg har et par bestillinger, der skal færdiggøres i løbet af ugen, før jeg holder helt fri...eller så meget fri som jeg nu kan finde ud af  :-)


Jeg håber I alle har haft en dejlig weekend. Her skulle den have stået på en skov-gå-tur, men den blev aflyst og jeg valgte i stedet for at arrangere en tur til vandet i stedet. For UD det skulle jeg. Var dejligt vejr og vi hyggede. Sluttede dagen af med god mad og dessert. 







Turen til stranden bød også på en masse smukke sten, som jeg bare måtte have med hjem og de skal bruges til at tegne og skrive på. Mere om dem senere,- når de er færdige.



Nu skal der bestilles flere materialer så jeg kan få fyldt op på værkstedet og der er noget at arbejde med. 



Kan I alle have en dejlig dag.

Pas godt på jer selv og hinanden.

På gensyn.

Knus fra Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar