fredag den 13. maj 2016

Du er blevet for gammel...



Du er simpelthen blevet for gammel til at lade din indre kritiker have overtaget. 

Ja, din indre kritiker. 
Kender du ikke hende? 
Hvis du ikke gør. Så er det på tide at stifte bekendtskab med hende. 
Hvorfor? 
Fordi du skal kunne identificere hende, når hun taler til dig. 

Det at du kan genkende hende, kan du afvise hende. 
Hvis du ikke genkender hende - sniger hun sig blot ind i dit sind, og fortæller "sandheder" - du ikke kan afkode.. 

Så din indre kritiker skal ikke have lov til at få mere taletid. 

Alt det hun siger - ala: 
Du er for grim..
Det kan du ikke finde ud af...
Det lykkes aldrig for dig.. 

Alle de sætninger, der dræber din livsgejst og din motivation. 
Stop hende. 
Stop med at tro på hende. 

Du er blevet for gammel til at lege med hende. 
Hun er ikke velkommen mere. 

Jeg bruger tit sætningen:
"Jeg er blevet for gammel til at slå mig selv i hovedet" 
Ja, for gammel til at slå mig selv i hovedet med det min indre kritiker hvisker til mig. 

Jeg er voksen.
Jeg er 42 år
Jeg vil ikke lade mig styre af tvivl.
Jeg vil tillade mig at gøre, det jeg gør.
Jeg gider ikke have med en side af min personlighed at gøre, der bringer mig ned. 
Det er jeg blevet for gammel til. 

Da jeg var yngre, styrede hun mig voldsomt. 

Jeg gider ikke mere. 
Og åhhh, det er så fantastisk at have "slået op med hende". 
Jeg gider ikke lege mere. 
Er blevet for gammel til den leg!

Så slå op med den side af dig. 
Stop med at lege med din indre kritiker. Hun hører en anden epoke til.
Hun hører til den tid, hvor du var styret af den laveste side af dig. 
Din usikkerhed. 
Det er tid til at din selvsikkerhed og din selvkærlighed skal styre. 

Tiden går. Du har kun dette ene liv. 
Smid kritikeren på porten!

Du bestemmer.
Dit valg.
Dine tanker.
Dine reaktioner. 
DIN TID!


Skab en skøn fredag for dig - og du skaber på magisk vis en skøn fredag for dem omkring dig.








Den besked fik jeg i dag på mail.... får den slags mails hver dag hele året.
Det er skønt at vågne op til.

At jeg så i forvejen ALLEREDE lever på den måde nu, gør det jo ikke mindre rigtigt og fantastisk. :-)

Så med de ord vil jeg ønske dig en skøn weekend.

Pas godt på dig selv og dine kære.  

Knus fra Chapline 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar