fredag den 20. maj 2016

Kender du det...?


Hej søde læsere og fredag formiddag. 



Min dag startede tidligt, mest fordi jeg ikke kunne sove.
Så da klokken var 9.00 havde jeg allerede spist, fået benzin på bilen, handlet og tjekket mails mm.
Om lidt står den på arbejde på mit elskede værksted. Der er bestilt nye materialer....som i rigtig mange. Så nu går jeg spændt og venter på de dukker op.

 Ideerne vælter som altid ud af mit hoved og det skal nok blive sjovt at komme i gang med at få dem afprøvet.

I går blev jeg ramt af denne følelser....Måske du selv kender den :-)

Skrev følgende ned:

Kender du det at det lige pludselig går op for een at man bare slet ikke er samme sted som man var for en uge...1 mdr...eller 1 år siden? Den følelse ramte mig i dag.
Sad i min have og svarede på mails og der var den.
Følelsen af frihed Hvor var den skøn. Er jo ikke noget jeg går og tænker på til hverdag, hvor meget  der er sket med mig og hvor langt jeg er kommet med mig selv og mit liv. Hvor meget jeg har ladet blive i fortiden. Men der var den altså. Følelsen af at have sejret. Klaret det... Helt selv. Stoltheden. Friheden og troen på at jeg sgu er smadder sej. Klarer alle udfordringer. Helt selv.
Klapper lige mig selv på skulderen og smiler.
Imens jeg kigger ned på min mobil og den sødeste besked tikker ind.

 It´s all good.







På gensyn.

Knus fra Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar