onsdag den 29. juni 2016

A new way of life



Hej søde læsere. 


Jeg har været lidt væk fra Bloggen de sidste uger og tiden flyver som altid afsted. 





Som overskriften lægger op til, så er jeg i gang med at ændre på en del i mit liv. Alt i livet er en proces og jeg er hele tiden i gang med at gøre det bedre.
Mad og motion er en stor del af mit nye liv. Det nye stress frie liv. 
Det handler om selvkærlighed og indre ro. 

Hvornår har du f.eks haft en dag helt uden at brokke dig?

Gør ting der glæder DIG. 
Køb eller pluk en buket blomster, som får dig til at smile hver gang du ser den. 
Tag et dejlig langt karbad eller brusebad. 
Slå alt fra og bare slap af og nyd roen imens. 
Sæt dig i solen inde eller ude og lyt til fuglene eller bare stilheden. 
Bag en kage eller læs en bog. 
Slut hver dag med at skrive mindst 3 ting du er taknemmelig for.
Giv dig selv en pause. 

Vi lever kun en gang og dagen i dag kommer aldrig tilbage. 

NYD LIVET. 

ELSK DET og DIG SELV. 

Knus og på gensyn  

Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar