fredag den 16. februar 2018

Nyt hus



Hej søde læsere....så er jeg her igen.



Hvorfor er det lige, at når man i slutningen af et år, lægger planer og bestemmer sig for at blive bedre til forskellige ting,- så når man står der med et helt nyt år...365 sprit nye dage til rådighed, ja så tager den ene dag den anden og inden man får set sig om, så står man her.
Midt i februar og er bagefter igen. :-D

Nå, men der er stadig liv i mig...og jeg er i gang med at lægge planer for fremtiden. Sønnen bliver 21 år på søndag og pludselig en dag er også han flyttet hjemmefra.
Og hvad så?
Jo, jeg har planer om at udføre en gammel drøm. Jeg vil bygge hus. Har tegnet en grovskitse ned, som skal rentegnes ved en arkitekt og så skal prisen jo udregnes for byggeriet. Spændende.
Har ikke fundet en byggegrund osv. Så det bliver selvfølgelig ikke lige med det samme. Men en proces. Det skal være HELT rigtigt.

Så det er noget af det, jeg går og bruger min tid på.

Har fundet lidt billeder på nettet der viser lidt om hvilken stil jeg går efter.










Jeg har selvfølgelig det helt færdige billede i mit hoved af hvordan MIT hus skal se ud.

 Ude som inde.

Vil ønske alle en dejlig fredag.

Pas godt på jer selv og hinanden.

Knus og på gensyn.

Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar