mandag den 2. april 2018

Sidder i...

Hej søde læsere.... 
Jeg har været aktiv.

Været i haven og feje blade sammen og rydde op efter vinteren.

Trænger meget til haveliv igen og er nok ikke den eneste der sukker efter mere sol og varme. Jeg er så færdig med sne, frost, riv og rusk. Så nu er jeg gået i gang med at klaregøre haven til udeliv.

Solen skinner fra en næsten skyfri himmel og der er meget lidt vind. Temperaturen er godt nok ikke så høj. Omkring 5 grader. Men finder man et sted med læ er solen dejlig varm. Og det er præcis hvad jeg har gjort.


Billede fra sidste år

Så i dag blogger jeg fra min lille yndlingsplads i haven. Imens mit vasketøj hænger og tørrer. 

Glæder mig til det bliver varmere og jeg kan få mine puder, tæpper og lys ud igen, som på billedet fra sidste år, men i dag nyder jeg det bare.
Solens varme og fuglekvider. Lige hvad jeg trænger til.
Håber også at DU nyder dagen.

Pas godt på dig selv og hinanden.

Knus og på gensyn.

Chapline 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar