tirsdag den 18. december 2018

Dag 4, idé nr 4



Hej igen kære læsere... 


                                                                  Så er vi nået til idé nr 4.
 
Det tidspunkt jeg er allermest lykkelig,- udover når jeg er sammen med dem, jeg elsker, er når jeg kan være kreativ. Det kan være boligindretning, smykkefremstilling, bage, tegne på mit husbyggeri eller nørklerier som det jeg deler i dag. Jeg kan helt glemme tid og sted. Det er nærmest terapeutisk for mig. Ind imellem sætter jeg min yndlingsmusik på, skruer højt op og tænder måske nogle stearinlys.Jeg elsker at kreere dejlige stemninger, imens jeg laver det, der enten SKAL gøres eller "bare" mine projekter der gør mig lykkelig.

                                                                    Tilbage til dagens idé
 


I dag er det nemt og hurtigt julepynt, jeg vil dele med jer. 

 


Jeg tror, de fleste af os kan huske fra børnehaven eller skolen, at vi har siddet og lavet små mussetrapper. De kan laves af 2 stykker hvidt papir fra de pakker, man kan købe til at lave flet-selv-julestjerner. 
Jeg har aldrig været vild med det design, så jeg har i stedet lavet små mussetrapper af dem og limet dem sammen til en ring og sat et stykke sytråd i med en træperle. Nu er de lige klar til at hænge op, enten på juletræet eller som pynt i feks et vindue. Kun fantasien sætter grænsen.


Jeg håber I kan bruge dagens idé.

  
På gensyn i morgen.



Pas godt på jer selv og hinanden. 
Knus Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar