fredag den 30. maj 2014

Nyt bord og weekend



Fredag og næsten weekend.


Jeg har det sidste stykke tid haft gang i mange nye projekter og et af dem er mit nye have spisebord som blev færdigt i går.
Det tog 2 eftermiddage at lave og har kostet omkring 200 kr.
Jeg er en af dem der gemmer alt muligt træ til nye projekter og det var godt, for det eneste jeg var nødt til at købe, var stolper til ben og terrasse brædder til bordpladen.
Det er med vilje lavet smalt så det kunne passe i størrelsen med stole til vores terrasse.
Stolene har jeg købt i IKEA til 85 kr stykket.
Er så tilfreds og nu mangler der bare at blive hængt en stor flot ældre lysekrone i træ op over. 
Så er det færdigt :-)







Der er nye lampe projekter i gang.
Dem viser jeg så snart de er færdige.

God weekend

På gensyn
Knus fra Chapline

1 kommentar:

  1. Super fint bord, og prisen er da fantastisk, jeg kender godt det med at samle selv det mindste stykke træ det giver lidt rod men også en masse muligheder når man lige får lyst til at være kreativ. Glæder mig til at se lampen.
    Eva

    SvarSlet