tirsdag den 3. juni 2014

Paletkniv og nye ringe....



Vejret er stadig skønt og jeg bruger det meste af min tid ude i haven.
Mit hoved er fyldt med nye ideer som selvfølgelig skal prøves af og vises for mine søde læsere :-)

Jeg er jo ret glad for at lave smykker og jeg elsker også træ. Så hvad gør man så....jo man laver ringe af træ.

Fandt en paletkniv i træ, i mit køkken og gik i gang med at save...file og slibe.
Og vupti så var der en ring... Svært at stoppe så lavede lidt flere. 
Har stadig en masse ideer så det bliver ikke de sidste der kommer herfra :-)












Jeg lovede sidst at der også ville komme en lampe eller to og det gør der også.
De skulle gerne være færdige til fremvisning sidst på ugen.

Nyd livet og hinanden

Knus fra Chapline 

2 kommentarer:

  1. Du er altså et festfyrværkeri af ideer :)
    Kh Ida

    SvarSlet
  2. Dem kan jeg virkelig godt lide og elsker ideen om at de er lavet af en paletkniv.
    Eva

    SvarSlet