fredag den 16. januar 2015

Er her stadig...



Så blev det endnu en gang weekend og jeg har haft meget travlt de sidste 14 dage.
Intet tyder dog på det vil ændre sig den kommende tid, - men der bliver IKKE klaget
 :-)

Jeg har så mange projekter i gang og en masse godt i vente..så jeg hygger mig og nyder livet i fulde drag. Og så kan man vel egentlig ikke ønske sig meget mere.

Jeg lovede tidligere at jeg ville vise nogle af de lamper jeg har gået og hygget mig med at lave og een af dem er denne lampe, der er lavet ud af et gammelt nodestativ og kan derfor indstilles i højden. Skærmen er en flettet kurv til blomster hvor jeg har fjernet det plastik der var sat fast inden i.
Meget nemt og billigt.
Den giver et rigtigt hyggeligt lys til mit hygge hjørne.





Men nu er det det som sagt blevet weekend og denne står også i det travle tegn....Der bliver bygget om....arbejdet og knoklet på at få noget stort på benene,- som jeg ikke vil løfte sløret for endnu :-)

God weekend og på gensyn

Knus fra Chapline 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar