søndag den 4. januar 2015

Mere god mad



Så blev det søndag og sidste dag i juleferien. 
I morgen er det almindelig hverdag og det hele
går løs igen.
Men det er nu rart,- jeg kan godt lide når der er mere struktur på det hele, det giver en ro.

Jeg er begyndt at lave en del mad OG synes om det :-)
Dem der kender mig vil vide at det er meget nyt for mig, da jeg aldrig har brudt mig om madlavning og heller ikke har været særlig god til det.
Men det er ved at ændre sig. Jeg er nemlig blevet helt god til til det.
Så her bliver lavet en masse lækkert mad, til stor begejstring for de indbudte.

I aften fik vi kyllingebryst fyldt med hvidløgssmør, grøntsager, pastapenne og en knorr sauce. 
Og Uhmmmmm det smagte skønt... kyllingen var lige så blød som smørret. 



Skøn skøn aftensmad :-)


De stegte kylligebryster lægges i ovnfast fad og sættes i oven ved ca 200 grader i ca 25 min.


Kyllingebrysterne fyldt med hvidløgsmør og vendt i mel, æg og rasp steges kort på panden.


Kyllingebryststykkerne vendt i både mel, æg og rasp.
Den ene dog uden rasp..skulle lige prøve :-)


Kyllingebryststykkerne der er skåret op i siden, som en lomme og fyldt med hvidløgsmør.


En pakke hvidløgsmør blandet med lidt ekstra smør.


Tallerkener med mel, salt og peber.
Rasp, salt og peber. Og æg der piskes.


Der er blevet arbejdet på et par nye lamper. Den ene er næsten færdig og vil blive vist her på Bloggen i løbet af den kommende uge.
Den anden kræver lige lidt mere...men den skal nok blive færdig og vist frem.

Nu vil jeg smække fødderne op og nyde resten af søndagen i dejligt selskab.

Pas på Jer selv og hinanden.

Knus og på gensyn


Chapline

2 kommentarer:

  1. Øj, det kylling ser bare godt ud!

    - Anne

    SvarSlet
  2. Tak...ja og det smager fantastisk :-)

    SvarSlet