mandag den 26. januar 2015

Ægge muffins til madpakken eller til brunch



Håber du har haft en dejlig weekend og nu er klar til en ny uge.


I dag er jeg startet på en ny ring,- en idé jeg har gået med i hovedet lidt tid og nu skulle der altså startes.
Mere om den når den er færdig.

Derudover har jeg været i køkkenet de sidste 4½ time for at gøre klar til at lave hjemmelavede træstammer og Sarah Bernhardt kager. Har aldrig prøvet at lave nogen af dem før, så er lidt spændt på resultatet. Men for nu står det hele i køleskabet og stivner.
Lykkes det mig bliver der lagt billeder og opskrifter ind i løbet af ugen.


Da jeg skulle gøre plads i køleskabet til alle mine ting :-)
Så jeg at jeg havde en bakke æg der skulle bruges....tænke tænke....og kom på at lave ægge muffins til sønnens madpakker.

Jeg fandt en pose frosne grøntsager som jeg gav et hurtigt opkog i mikrobølgeovnen med lidt vand og fik også stegt lidt bacon.


Smurte mine muffins forme med lidt olie....puttede skinkestrimler...grøntsager og bacon ned og hældte en blandning af æg, fløde, salt, peber og paprika over.







De kom i ovnen ved 200 grader til de var gennembagte,- ca 20 min.

Og kan hilse fra sønnen og sige de smager GODT :-)

Fortsat dejlig mandag og på gensyn.


Knus fra Chapline


1 kommentar:

  1. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    SvarSlet