onsdag den 28. januar 2015

Sarah Bernard kager



Jeg er gået lettere amok i mit køkken...

Og det ligner slet ikke mig....men sjovt nok så lykkes ALT jeg laver.

Denne gang besluttede jeg mig for at prøve at lave Sarah Bernard kager som jeg altid har elsket og ønsket at kunne lave, men aldrig helt har turdet at gå i gang med.
Og jeg har faktisk fået lavet så mange at jeg overvejer at give nogle af dem væk.





Det er ikke spor svært og så smager de himmelsk...
Synes vi her i huset.


Opskriften er:

½ liter piskefløde
150 g mørk chokolade

2 poser små markroner
300 g mørk chokolade til at dyppe dem i 

Kog piskefløden op, tag gryden af varmen og tilsæt chokoladen. Rør til den er opløst og sæt på køl. Når det er HELT koldt, piskes det stift.

Kom den piskede chokoladecreme på markronerne, stil dem på køl et par timer, smelt de 300 g chokolade og dyp dem der i.

Stil på køl igen et par timer og de er lige til at spise.

God fornøjelse :-)


Knus og på gensyn

Chapline


1 kommentar:

  1. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    SvarSlet