onsdag den 16. september 2015

Der juices...


Hej kære læsere.


Min nye og helt vidunderlige nye Juice maskine er i gang. Igen. Og vi elsker den. 
Som i ELSKER den!
Den er simpelthen fantastisk og så nem at bruge. Og rengøre. 
Det betyder meget for mig, for bliver det for omstændigt og tager for lang tid med rengøringen, så vil jeg slet ikke få den brugt så meget. 

Vi har lavet juice i 3 dage nu og Åhh hvor er det skønt. 
HVIS der skulle være noget til overs, så kommer det bare i køleskabet og står klar. 
Så nemt.


Indtil videre er der blevet nydt æbler, gulerødder og appelsiner. Når jeg bliver lidt mere modig, så skal jeg have prøvet nogle lidt vildere opskrifter :-)
Har set flere videoer og læst mig til at man også kan bruge kål! Den tror jeg lige jeg venter med, men en spændende ny verden. 



           Slankekuren står lidt stille...vægtmæssigt. Desværre. Men jeg knokler videre.                         Det må jo virke på et tidspunkt. 



Vejret er ved at blive til rigtig efterår. Selv om solen nogle dage er dejligt fremme, så varmer den ikke så meget længere og dagene bliver kortere. Det kan mærkes. 

Jeg er tilbage på mit værksted igen...og arbejder lige for tiden på nogle messing/diamant vedhæng til halskæder. Det er nyt for mig, men ideerne kom lige over mig og så skal det selvfølgelig afprøves. De vil blive vist på et senere tidspunkt. 


Vil ønske Jer alle en skøn dag. 


Pas på Jer selv og hinanden. 

Knus fra Chapline





Ingen kommentarer:

Send en kommentar