mandag den 14. september 2015

Een af de dage...



Hej kære læsere


Mandag og en ny uge er i gang.


Dagen i dag skulle have været en rigtig "der skal laves noget" dag :-)
Men i stedet blev det til en "vær´god ved dig selv og lav ingenting" dag. 
Som så igen blev ændret til" du har travlt" dag.
Ja sådan kan det gå. Jeg har nu stadig tid til at lave et Blog indlæg til Jer og at nyde stilheden, imens jeg får nye ideer og tanker ned i min lille sorte bog.



Senere når sønnen kommer fra skole skal vi nyde vores nye Juice maskine. DET glæder jeg mig rigtig meget til og håber den vil være et god indslag i min kamp for at tabe mig.


Nu tilbage til "ingenting" inden det går løs om lidt.


Kan I alle have en dejlig dag og pas på Jer selv.


Knus fra Chapline


Ingen kommentarer:

Send en kommentar