lørdag den 12. september 2015

Har du fået post....


Hej søde læsere til en dejlig lørdag.


Overskriften er en del af en besked jeg modtog i går.
Der startede sådan her : 



Hej søde har du fået post i dag?
-Ja det har jeg... Øhhh...
Noget fra mig?
-Nej!?
Så kommer det...det er med fragtmand og track and trace siger det snart er der!


Hmm.....så var min nysgerrighed lige ved at tage livet af mig.. Hvad kunne det være jeg ville få tilsendt?

Og her er så hvad jeg fik.




Er total overvældet....lige hvad jeg havde ønsket mig.

Jeg er heldig at have fantastiske mennesker i mit liv og kende en hel vidunderlig mand, der bare lige fik lyst til at gøre mig glad.

Nu skal der juices til den store Guldmedalje og mon ikke jeg får lidt hjælp af den søde giver :-)

Slankekuren er stadig i gang,- men går ikke helt så godt som ønsket... så har forhåbninger om at min nye maskine kan hjælpe mig godt på vej.

Åhh jeg er så glad og taknemlig :-)


Nu skal der lørdags hygges og i aften står den på god mad.

På gensyn og pas godt på Jer selv og hinanden.

Knus fra Chapline



Ingen kommentarer:

Send en kommentar