tirsdag den 27. oktober 2015

Fødselsdag og av


God formiddag søde læsere.


Det er en utrolig smuk efterårsdag idag. Flotte farver og sol.

Men jeg må indrømme, at selv om her er smukt i lille Danmark på denne årstid, så drømmer jeg mig væk til syden...sol og varme.

Som overskriften fortæller så stod weekenden på fødselsdag i lørdags,- hvilket var hyggeligt selv om min kjole blev revet i stykker. Øv.

Søndag kunne jeg næsten ikke gå pga store smerter i lænden, hvilket har vist sig at være et hold i ryggen Av Av.



Hvad jeg har lavet har jeg ingen idé om.
 Så weekenden blev lige forlænget lidt.
I dag kan jeg dog bevæge mig lidt mere. Jubiii :-)


Jeg arbejder for tiden på et nyt smykkesæt. Ring og halskæde vedhæng. 

Tror det bliver godt :-)



Men et par dage i sengen gør at der nu er et helt hus der skriger på hjælp. Så jeg må hellere i gang, så jeg kan komme på mit værksted og lave det jeg virkelig elsker. Nemlig mine smykker.


På gensyn og husk...pas på jer selv og hinanden.

Knus Chapline






Ingen kommentarer:

Send en kommentar