fredag den 23. oktober 2015

Helt nyt logo


Hej søde læsere


Så gik endnu en uge og det er igen fredag. Synes tiden flyver afsted for tiden.


Vi mangler stadig lidt i huset før vi er HELT færdige, men det går fremad. 


Jeg har fået arbejdet på nogle nye ringe og det er blevet til disse 3.
Som jeg er ret tilfredse med. 





Der udover har jeg fået lavet et helt nyt logo til mine smykker. Det billed der skal bruges til min hjemmeside er ikke er klar endnu. Men synes det er blevet super flot.

 Glæder mig til det hele er færdigt og klar. 
Både hus og hjemmeside :-)

Denne weekend er der igen besøg fra Sjælland og der skal som altid hygges med kage og god mad. Så jeg vil ønske Jer alle en fantastisk weekend og husk at passe godt på Jer selv og hinanden.


Knus fra Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar