søndag den 28. februar 2016

Blod. Politi og flere lægebesøg


Uha sikke en uge!


Det har været ugen fra Helvede og jeg er glad for den er ved at være slut.

Som overskriften viser har det ikke været nogen behagelig uge. Jeg vil ikke komme mere ind på hvad der er sket. Men hård har den i hvert fald været. 

Nu står den på rekreation og bare at komme ovenpå og videre igen. 
Det er koldt i lille DK, men solen skinner og det løfter både humøret og stemningen en hel del. 

Jeg håber I alle har haft nogle gode uger og jeg satser på snart at være helt tilbage her på Bloggen igen. 


Pas godt på jer selv og hinanden. 

Knus fra en meget træt Chapline

1 kommentar:

  1. Det lyder som om du har haft en meget barsk oplevelse. Jeg håber du kommer godt gennem det. Godt med egen omsorg, varm te eller hvad der gør dig godt og masser af tid og ro.
    Pas rigtig godt på dig selv

    SvarSlet