fredag den 12. februar 2016

So thankful...




Hej søde læsere... 



Jeg har holdt lidt Blogfri,- der var nogle ting i mit liv der fyldte og havde brug for opmærksomhed. 


I dag er det fredag, starten på weekenden og vinterferien.
Og sørme om der ikke også er en fødselsdag :-) 
Der er aldrig et kedelig øjeblik her i huset og jeg elsker det. 


Jeg har knoklet hårdt på at være her, hvor jeg er nu i mit liv. Og jeg er utrolig stolt af hvad jeg har opnået. Jeg er blevet et super glad menneske. Hviler i mig selv og har fået en masse selvværd og selvtillid. Og jeg ELSKER mig selv og alle i mit liv <3  


Jeg har altid elsket ord og gemt citater i mange år. De her er alle nogle der betyder noget særligt for mig.  







God weekend. 

Pas godt på jer selv og hinanden. 

Knus og på gensyn  

Chapline 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar