mandag den 18. april 2016

Lækkert...



Hej søde læsere. 


Jeg håber I alle har haft en dejlig weekend. 


De fleste ved, at jeg elsker at lave om i vores hus og har gjort det en hel del i de år vi har boet her. De sidste par år har jeg rigtig fundet min stil og jeg har efterhånden været igennem alle rum i huset. Men der har altid manglet lige DET! 
I går fandt jeg en bolig præsentation, der er lige som jeg drømmer om.
Let og luftig, men med en masse hygge og personlighed.



flere billeder kan ses her i linket



Huset i sig selv er selvfølgelig også skønt og med de rette omgivelser er det jo ikke så svært at opnå præcis den stil. Men jeg har nu stadig tænkt mig at prøve. 

Vil læne mig op af stilen og se om jeg ikke kan få lidt af det her hos os. 



Fortsat dejlig mandag. 

Pas på jer selv og hinanden. 

Knus og på gensyn fra Chapline 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar