fredag den 29. april 2016

En hård omgang...


Hej søde læsere...

Jeg har været lidt stille. Ikke med min gode vilje, men nogle gange rammer hverdagen lidt hårdere end godt er. Og så må man trække stikket lidt, holde en pause for så at komme tilbage igen.

Jeg fik forleden fjernet en visdomstand. Det gik godt, men jeg har været meget medtaget efterfølgende. Intet mad fået og meget lidt væske. I dag går det dog lidt bedre og jeg glæder mig til en smule aftensmad. Som består af Enebærgryde med kartoffelmos. Dejligt nemt bare at sluge og så smager det fantastisk.

Weekenden står på total afslapning. Ingen ture ud af huset. Ingen arbejde i værkstedet INTET. Bliver svært, men der er brug for det. Og jeg glæder mig lidt til bare at slappe af...og forhåbentlig HELT uden smerter.  





Ønsker jer alle en dejlig weekend.

På gensyn.

Knus fra Chapline 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar