tirsdag den 3. maj 2016

Det holdt ikke...



Hej søde læsere.... 

Håber I har haft en god weekend. 

Jeg skrev inden weekenden, at den skulle stå på ro og afslapning og at jeg IKKE ville lave noget. Det kunne jeg ikke overholde. Jeg har både været i byen, på loppemarked og på mit elskede værksted. Kan ikke rigtig holde mig derfra, heller ikke selv om jeg havde fået at vide at jeg skulle holde mig fra alt fysisk. Det gik godt alligevel og jeg har fået lavet en masse nyt.
Både fingerringe og øreringe. 





På loppemarkedet fandt jeg dueslagskasser til opbevaring af materialer på værkstedet. Præcis som jeg var ude efter. Så kan ikke være lykkeligere. 

I dag tirsdag har jeg købt mig en ny stol til værkstedet, som bare er så SKØN at sidde på. Glæder mig til at tage den i brug i morgen. 

Solen skinner (imellem regnebygerne) og det skulle blive bedre og varmere i løbet af ugen. Bliver rigtig dejligt. For der har jeg også en del planer :-)  

På gensyn  

Pas på jer selv. 

Knus Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar