mandag den 31. december 2018

Årets sidste dag



Hej søde læsere...


Så nåede vi til den sidste dag i 2018.
Nytårsaften.


Vejret er ikke det bedste, det er gråt, vådt og det blæser mere og mere op. Men der er allerede fuld gang i raketterne udenfor.

Jeg er een af dem der ikke holder nytårsaften, for mig er det nærmest en helt almindelig aften og sådan har det været i mange år. 

 Men god mad, Dronningens nytårstale, 90 års fødselsdagen i tv og hoppe ind i det nye år kl 00.00 det bliver der aldrig ændret ved. Sådan kan jeg lide det og det jo det vigtigste,- at gøre det der gør een glad og nyde livet. 




Min dag er gået med at flytte om, style og jeg har også et skab, der skal males.
Så jeg keder mig i hvert fald ikke. 

Jeg vil ønske alle jer,- min fantastisk læsere en skøn og sikker aften. 


1000 tak for året der snart er slut og på gensyn i det nye år. 



Pas godt på jeg selv og hinanden.

Knus Chapline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar