torsdag den 27. december 2018

Vil I se...?



Hej kære læser...

Så er julen overstået og hverdagen vender brat tilbage. I hvertfald for et par dage, før weekenden og nytårsaften.

Der var lige brug for et par fridage til at komme sig over juledagene. 


Jeg har virkelig nydt december måned i år og alt hvad der har haft med jul at gøre. Må indrømme at jeg faktisk synes det hele er gået lidt for hurtigt og jeg er slet ikke klar til at fjerne juletræ og alt pynten i huset. Men det er jo bare skønt at have det sådan, synes jeg, for det betyder at juletiden har givet mig stor glæde.



Jeg gik all in på bla borddækningen i år og tænkte I gerne ville se et par billeder.





Det var en virkelig fin hyggebelysning at sidde og spise ved og det var en  rigtig skøn aften.


Jeg håber I alle har haft en fantastisk jul.

Knus fra Chapline 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar