mandag den 24. december 2018

Glædelig jul og sidste idé



Glædelig jul kære læsere...

SÅ blev det endelig d. 24. december.
Jeg håber, I er klar til at nyde dagen, med alt hvad den tilbyder.

Forleden fortalte jeg, at jeg ville dele endnu en idé med jer, der omhandler stempel tryk. 


Jeg har lavet en masse opstillinger i mit hjem med gamle bøger købt billigt på markeder. Jeg har revet omslagene af på bøgerne og så trykt forskellige ord på. Til sidst har jeg viklet natursnor rundt om for at holde dem samlet.


Og jeg ELSKER dem. 




En hurtig og nem måde at dele ordsprog og tekster der har en personlig betydning.

Jeg håber at min idé gav inspiration.

Nu skal vi pynte vores juletræ.
Ingen stress, bare nyde dagen og hinanden.

 Ønsker jer alle en fantastisk jul.

Pas godt på jer selv og hinanden.

Jule knus og kram
Chapline 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar