onsdag den 27. oktober 2010

Make over

Jeg har tidligere i bloggen vist billeder af hvordan vi boede for nogle år tilbage.
Og fik derfor lyst til at vise nogle af de møbler jeg satte i stand dengang.
Det første billede er af et lille gammelt skab, som fik en omgang sort maling og en porcelæns knop.
Vores lampe af plastikglas som hænger i vores stue er også hjemmelavet.
Det fine lyseblå skab, fandt jeg engang i en container. Det var næsten helt slået i stykker, så der var en del der skulle laves før det kunne males og beklædes med det stribede tapet inden i.
Den lyseblå kommode var en del af min søns møblement, da han var lille. Kommoden startede med at være afsyret, men jeg malede den lyseblå og savede nogle billige legetøjs dyr over på midten og skruede dem fast som håndtag, hvilket sønnen synes var sjovt.


                                          Alle møblerne er siden blevet solgt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar