tirsdag den 18. januar 2011

3 på stribe


Vil gerne starte min blog i dag med at sige tak alle Jer der har været inde og kigge det sidste døgn og til Jer der har været med fra den første dag.
Og til alle I nye søde læsere.



Da vi for nogle år siden lavede helt om stilmæssigt i vores hus,
 manglede jeg noget til vores vægge. Nye billeder.
Da jeg ikke lige havde råd til store billeder af bla. Per Hillo og poul Pava, 
ja så måtte jeg jo selv i gang.
Men jeg er ikke god til at male billeder, så jeg måtte finde på en anden løsning.
Og det her er hvad jeg lavede.



                    De 3 billeder i vores køkken er lavet af malerlærreder beklædt med gavepapir.
                                                           Nemt og en meget billig løsning.


          Billederne i stuen er også lavet af malerlærreder, men de er beklædt med stof fra en plaid. 
                            Klipset fast på bagsiden. Lige til at skifte hvis vi bliver trætte af farven.






                                               Ønsker alle en dejlig dag og på gensyn i morgen.
                                                                       Knus fra Chapline.



2 kommentarer:

  1. De er rigtig flotte og en god løsning :)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet