onsdag den 23. marts 2011

Ingen hemmelighed



                                        Det er ingen hemmelighed at jeg er vild med hyacinter.
                                                   Jeg har dem til at stå flere steder i huset. 
                             Men selv om jeg er så glad for hyacinter, så har jeg ikke nogen hyacintglas. 
                                 Men så er det jo godt at andet kan bruges, som f.eks. et vinglas.




                                                                          Onsdags knus 
                                                                           Fra Chapline



2 kommentarer:

  1. Nemlig, ja! God idé :o)
    Og fint ser det ud. Skønt med lidt forårstegn indendøre. Og Poul Pava - altid et hit!
    God onsdag til dig.
    Kærligst,
    Tine

    SvarSlet
  2. Hyacinter er dejlige. Jeg har faktisk masser af gamle hyacintglas men jeg foretrækker at lade mine hyacinter bo alle mulige andre overraskende steder. Det er så hyggeligt at lege.

    Forårskram til dig.

    SvarSlet