søndag den 15. januar 2012

En abe i huset



Jeg har længe ønsket mig denne skønne abe fra Kay Bojesen og nu har jeg selv købt den :-)
Han hænger fint i vores køkken og følger med i alt hvad vi laver.

Eneste problem er nu hvad han skal hedde!?
Alle har forskellige ønsker...men der er endnu ikke fundet det helt perfekte navn. Måske der er nogen af Jer læsere der har en god idé?


                                                                                          


        Knus fra Chapline

1 kommentar:

  1. Jeg tror, du har fat i noget... jeg har også længe ønsket mig denne abe. Måske jeg selv skulle købe mig aben!
    Vedr. din nye lampe, så så vi den på Formland. Og mine 2 kollegaer var begge enige om, at den ville de også have. Inkl. knager mm.
    En populær lille herre :-)

    SvarSlet