fredag den 17. februar 2012

Bedre sent end aldrig


            



Dette billede fik jeg til min runde fødselsdag for snart 2 år siden.
Det er min mor der har malet det og jeg er så glad for det. Jeg kan blive ved med at kigge på det og hver gang ser jeg noget nyt. Det er dejligt.
Her i huset er der ved at være klar til familie ryk ind i morgen, til sønnens fødselsdag.
Men desværre har vaskemaskinen nu valgt at strejke :-(
Det må jeg kigge på efter weekenden...er der ikke tid til i dag.

Om lidt kommer min søster og nevø fra Fyn med en fødselsdags gave til sønnen. De kan desværre ikke komme i morgen da de skal på skiferie. Men et lille hurtigt besøg er jo bedre end ingenting. :-)
Har lavet en sjov opbevaring til småting....den kommer i morgen eller søndag.



                                                                                        


                                                               På gensyn og god fredag


                                                                      Knus fra Chapline

                                                                                         

Ingen kommentarer:

Send en kommentar