fredag den 3. februar 2012

Slået ud...


Jeg er slået ud....ligger syg og må have en pause.
Så denne weekend står i afslapningens tegn. Er stadig bagefter med alle mine blade,- har faktisk ikke fået dem læst siden oktober 2011!! Så måske er det derfor jeg er blevet syg...så jeg kan få slappet af og bare læse mine blade :-)
Der skal spises klementiner og en masse c-vitaminer, så jeg kan være tilbage igen efter weekenden med de sidste nye ting jeg har arbejdet på.



                                                                      På gensyn


                                                        Knus fra Chapline

2 kommentarer:

  1. Take care - god bedring

    SvarSlet
  2. Rigtig god bedring til dig, jeg håber weekenden og gode blade har hjulpet på helbredet;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet